Söndag

i fredags var det äntligen dags för zandras inflyttningsfest som var hur rolig som helst . bästa festen på länge med mycket folk :) efter blev det utgång på harrys såklart. jag har fortfarande inte fått min kamera till att funka så det blev ju tyvärr inga bilder tagna för min del men det kommer förhoppningsvis upp på zandras facebook inom en snar framtid :)

gårdagen gick bara gått åt till o slappa, senare på kvällen satt jag här hemma och funderade på om jag skulle stanna kvar här eller om jag skulle göra mig iordning och dra till en fest? hm. nej det blev aldrig något av med det jag var för trött helt enkelt. det hela slutade med att efter jag hämtat min bil i stan så åkte jag till hemmakväll och köpte "new moon" som jag kollade på med trevligt sällskap :)

det är ju "fashionweek" i karlskrona hela denna veckan så i torsdags var det kvällsöppet med massa erbjudanden i butikerna så jag och johanna tog oss en shoppingtur. det inhandlades ett par jeans, två tröjor, ett linne, en klänning (till fredagens bravader) och lite accesoarer :)

ha en trevlig söndagseftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Mammie

Inga problem med kameran, jag följer med näst gång och dokumenterar allt som du sedan vill se på bild och lite till :-)

Hoppas du vill se filmen flera gånger...

Nu är det måndag och i natt är det sista natten i staun. Hihi......

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-03-29 @ 08:59:14
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0