MAGALUF, here we come!

7/8-21/8 åker vi till magaluf. det blir jag och två tjejer till. det kommer bli så grymt roligt! jag längtar som bara den. vi var inne på resebyrån idag och bokade resan & semesteransökan är inlämnad så nu är det äntligen klart att det blir av :) två härliga veckor i solen, fasiken vad härligt. så nu gäller det bara att spara en massa pengar så man har råd att roa sig med när man väl är på plats med men det ska nog inte vara några problem,jag ska ta allt extrajobb jag kan få nu! :)



Wiiiiiiiieee ;)


Kommentarer
Postat av: mammie

Så härligt, mysigt, underbart att se fram emot en resa med vänner.

Tack för en mysig fikastund :-)

2010-03-03 @ 22:25:29
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

gud så kul för er =)

härligt! :D

Puss!

2010-03-03 @ 22:29:06
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Malin

jaha så ni bestämde er direkt då,där ser man.tur att man inte tackade ja för det va lite kort varsel hehe

2010-03-04 @ 10:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0