En ledig dag..

..är sällan en ledig dag. som idag när jag varit ledig har jag haft tvättstugan hela dagen lång, fast som tur är med trevligt sällskap av ronia. även hunnit med att umgås en del med maja idag :) var längsen nu. men nu så äntligen blev det av! trevligt som bara den.

dom senaste dagarna har det blivit massa film-tittande med johanna. först ut var "tidsresenärens hustru"

en kärleksfilm som var aningen rörig eftersom mannen reste i tiden så ibland fattade man inte riktigt om det var nu eller dåtid, men helt klart en sevärd (romantisk) film.



film nr 2 var "Prinsessa"

en rolig & tänkvärd film :)



sist men inte minst "allt för min syster"



jag säger bara en sak, har du inte sett denna så gör det! väldigt fin men sorglig film.

Kommentarer
Postat av: Mammie

Tack för bra filmtips! Va skönt med en ledig dag, men var den inte ledig? Du har ju haft tvättstugan.....

Tack för en trevlig pratstund sist vi sågs.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-03-18 @ 08:53:32
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh va skönt o va ledig.ja tidsresenärens hustru e ju bara såå bra! vill me se allt för min syster,tänkte tanka den.längtar tills vi ses! ska bli så kul.puss

2010-03-18 @ 10:20:34
URL: http://ihuvudetpamallan.blogg.se/
Postat av: Roonken

Ja skönt med sällskap i stugan,är så otäcka typer där nere.. ;) snart är det rajraj dax sötnöt.. :) Puss Kram

2010-03-19 @ 14:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0