Ängel på villovägar

Då var det ny vecka igen och jag började min med ett måndags-möte inne på kontoret. det fanns mycket "extrajobb" till oss nu om vi ville ha eftersom vi har en assistent som är långtids-sjukskriven. jag som ska åka utomlands i sommar passade på att ta många extra-timmar för pengar kommer ju gå åt det är ju en sak som är säker.

helgen som gått har varit bra. i fredags var det tänkt att jag skulle hänga med systrarna rosén (ronia & sandra) ut på harrys efter jobbet, men jag jobbade ett 13-timmars-pass (och jag vet att jag har klarat gå ut efter det förut) men denna gången var jag alldeles för trött så jag bestämde mig tillslut för att inte hänga med. jag va chaffis istället och fick köra johans roliga bil, det va lite skillnad mot min när man gasade haha.

i lördags jobbade jag några timmar sen blev det "sammankomst" uppe hos jonny. vi var ett gäng som satt o drack lite. det var jättetrevligt. jag träffade marres dotter ronija för första gången.helgo tjej så jag drog med henne till en annan fest lite senare under kvällen.kul att du hängde på och hoppas vi ses snart igen :) det blev ingen utgång,skönt o komma hem istället faktist.

jag fick mig en positiv överraskning i lördags när jag ställde mig på vågen. (mamma,du hade rätt) jag hade gått ner 3 kg. hur det kan komma sig vet jag inte så onyttig som jag varit den senaste tiden? men en väldigt stressig vardag med mycket tankar kanske kan ha bidragit en del. men va inte oroliga för att jag tänker mycket för jag mår hur bra som helst. jag är så lycklig!

om några timmar börjar jag jobba! ha en bra dag. puss&kram

Kommentarer
Postat av: Mammie

En mammas ögon ser mer än vad man kan tro....:-)

Va förståndigt av dig att ta det lugnt nu när du jobbar så mycket. Kul att träffa nya kompisar, alla nya möten ger och utvecklar.

Hoppas du har haft det bra på jobbet!

Hörs och syns på onsdag om vi inte ses innan.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-03-22 @ 17:38:03
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Malin

Va härligt och höra att du e lycklig nu då! :) shit! 3 kg va inte dåligt :O har du tränat mycket? PUSS

2010-03-22 @ 19:30:37
URL: http://ihuvudetpamallan.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ojj då 3 kg =) ja jag önskade att min våg funkade här hemma så jag kunde kolla upp hur mycket jag väger efter graviditeten! Vi syns på onsdag och du kan inte tänka dig hur mycket jag längtar så skynda er hit! Kraaaammm

2010-03-22 @ 20:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0