Älskar du livet så lev det!

det har hänt så mycket kul den senaste tiden så att jag inte tagit mig tid att blogga. men nu ska jag försöka återberätta lite av alla trevligheter.

i fredags kväll kom världens bästa, gulligaste underbarste vän malin till mig. vi spelade crash och sen låg vi och snackade nästan hela natten..

..några timmar senare (lördag morgon) ringde klockan ganska tidigt då det var dags att stiga upp för att bege oss in till staden. malin skulle på kalas så under tiden som jag väntade på henne gick jag till treG för att ta en fika med goa tjejen emelie. tack för en trevlig stund :) efteråt åkte malin o jag tillbaka hem till mig en runda innan det var dags o möta upp zandra & sofia för att äta thaimat,supergod! och sen blev det utgång för hela slanten.

på söndagen åkte jag iväg för att jobba några timmar,när jag slutat hämtade jag malin hos sin mamma sen drog vi hem till mig för att fortsätta vårat favvo-spel (tillsammans med chips-skålen,mmm gott) även denna natten blev det mycket prat innan vi fick tvinga oss själva att va tysta för lite sömn. :)

på måndagen åkte malin o jag in till stan för en god fika med zandra. på kvällen blev jag bjuden på bio av söta vännen johanna. vi såg Percy Jackson, väldigt bra film måste jag säga!

min kamera hade bestämt sig för att inte fungera i lördags så det blev tyvärr inte så många bilder. jag hann bara ta två stycken innan den gav upp. (och dom blev ju en aningen flummiga)

jag & malin


zandra & sofia


jag hade en jätterolig helg verkligen,synd bara att tiden ska gå så jädrans fort när man har roligt. jag önskar du hade kunnat stanna MYCKET längre malin! vi har alltid så kul när vi träffas. en helg med extremt lite sömn men väldigt mycket roliga händelser. taaaack för allt roligt :) och tack malin för dom fina inflyttningspresenterna!


Kommentarer
Postat av: Mammie

Så roligt me vänner som får en att skratta. Härliga minnen att plocka fram när man måste jobba och slita. Goda vänner är som diamanter.

Hoppa vi kan fika snart?

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-03-12 @ 01:13:00
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Malin

usch fy vilken hemsk bild haha! ser helt psyko ut ju :P synd att kameran vägrade funka.Du e så gullig gumman :) önskar också att jag hade kunnat stanna längre! Tack själv,hade såå kul verkligen! hoppas på att jag kan komma ner nu den 26:e så vi kan ha lika kul igen :) PUSS på den bästa

2010-03-13 @ 14:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0