Vårtecken

När jag jobbade idag så slängde jag ett öga på termometern för att se hur många grader det var ute.för en kort stund var det hela 10 plusgrader, helt fantastiskt. detta gjorde hela min dag för jag lääängtar till våren!

igår blev det snabbisrunda på stan för o se om jag kunde hitta nåt snyggt tills nästa helg när underbara vännen malle kommer på besök o då blir det party. men tyvärr fanns det inte mycket fint att erbjuda så allt jag fick med mig hem var en ny sjal + nytt smink. det va ju visserligen vad jag behövde det med men jag hade ju gärna hittat lite snygga kläder också. men jag har ju en hel vecka till på mig så det kanske hinner komma in något.  

shop til you drop
 
 

ikväll blir en lugn hemmakväll med lite kanelbullar och annat gott till let´s dance. imorgon väntar jobbet igen i 13 timmar så det gäller att vara utvilad tills dess :) blev inte så värst mycket sömn inatt eftersom jag hade ett väldigt roligt och långt telefonsamtal med malin. vi har så svårt o lägga på haha, alltid kommer vi på mer att säga. men efter 1 1/2 timme så var vi tillslut tvugna (tyvärr). jag lovar att vi hade kunnat fortsätta prata i flera timmar till. är så glad att jag har dig gumman!

Vad ska ni hitta på i helgen?


Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

snygg sjal :)



oj jobbajobba, jag ska till leklandet tss.

Kommer bli lika kul för mig som för barnen haha =)



Puss

2010-02-26 @ 20:53:41
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Mammie

Kanelbullar? Hur gott är inte det då? Ja.....då var Gudrun ute ur dansleken, nästa gång kommer Willy ta sina sista stapplande steg, hoppas jag.

I morgon är det melodifestival del 4, ska bli kul.

Vi hörs!

kram kram

2010-02-27 @ 00:39:03
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Malin

hehe ja det va längesen vi pratade i tele och när vi väl gör de så har vi alltid så mycket att säga :) Är så glad att jag har dig! :) Puss

2010-02-27 @ 01:20:54
URL: http://ihuvudetpamallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0