Nöjes-svepet

Igårkväll när jag avverkat mina 13 timmar på jobbet körde jag direkt hem till zandra (nyinflyttad i sin lägenhet) för att göra mig iordning tillsammans med zandra & sofia. samtidigt som vi gjorde det var det dags att korka upp för lite förfest innan vi begav oss ut för att dansa loss natten lång på piraten. trots att jag var riktigt trött efter mitt arbetspass så måste jag säga att jag är glad att vi gick ut för jag hade så otroligt kul! tack tjejer för en lyckad kväll. måste göras om! det blev efterfest med så jag va inte i säng förens halv 7 i morse (då hade jag varit uppe i 24 timmar) sen sov jag 4 timmar innan det var dags för mig att åka och jobba några timmar idag. så man kan väl säga att man är lite trött idag. men det var det absolut värt för fasiken va roligt det var igår!

glömde tyvärr att ta bilder igår :/

nu ska jag lägga mig i sängen o slappa till något bra tv-program! imorgon bitti väntar jobbet igen.

Kommentarer
Postat av: Mammie

Oj,oj,oj....vilken helg. Du kommer att sova gott hela natten efter denna helgen.

Vi hörs i morgon!

Kram

2010-02-28 @ 22:52:38
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Malin

..och mindre sömn blir de nästa helg ;P

2010-02-28 @ 23:40:49
URL: http://ihuvudetpamallan.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥

Knasfia, vi ses imorn efter jobbet! Puss!

2010-03-01 @ 01:51:58
URL: http://johannanmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0