10.04.07

Efter hela 184 timmars väntan och längtan så var det inatt äntligen dags att få träffa min snowboardåkare igen som kom hem från en vecka i fjällen. jag satt vaken till 02.00 och väntade tills han kom hit för jag vet nästan med all säkerhet att om jag hade lagt mig för att sova under tiden så hade jag inte vaknat av mobilen och den risken ville jag ju inte ta! det blev många timmars prat, skratt, mys och visning av filmklipp m.m. så det var verkligen hur trevligt som helst. jag somnade nog inte förens runt 6 i morse, men det va det ju helt klart värt!
jag hade ingen aning om att du var en så duktig åkare så det va kul att se, är stolt över dig! :)










inga brutna armar eller ben trots alla konster, som tur är! "endast" lite smärtor här och där har jag förstått det som efter vad du har berättat. känns skönt att ha dig hemma igen iaf, jag har läääängtat så mycket.
jag blir så himla sugen på att åka skidor nu det var ju evigheter sen sist men nästa år kanske jag hänger med er och åker då ;) 


Kommentarer
Postat av: Malin

är han glad nu då när du äntligen skrivit om honom? hehe.fan va kul vi ska imon om jag mår bättre.jag tänkte att jag åker till dig direkt när jag hoppat av bussen o bara byter buss till 3:an,så får vi fixa oss ihop och dricka lite o så slipper jag min packning me :) woah! längtar! :D

PUSS på den bästa

2010-04-08 @ 12:58:13
URL: http://ihuvudetpamallan.blogg.se/
Postat av: mammie

Undrade jag varför det var tänt hos dig när vi var på utryckning inatt.

Kunde ju bjudit upp Asta och mig på lite kakor och kex :-)

Klart du ska åka skidor igen, hur kul som helst

Kram kram

2010-04-08 @ 16:39:13
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Annelie

??????? Hmm nu hänger jag inte med, vad hände??

2010-04-12 @ 14:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0