Postkodmiljonären

hej på er kära bloggläsare! allt bra med er?

ursäkta den ständigt dåliga uppdateringen här nu för tiden men jag sitter sällan vid datorn eftersom jag har mycket annat för mig. men nu kände jag att det va dags att slänga in ett litet inlägg.

igår blev det fest hos andreé, lyckad kväll fast blev ingen utgång för min & kims del. vi gick hem istället efter festen o somnade som två klubbade sälar. kvällen till ära invigde jag mina nya skor (som jag letat efter i ett helt år nu) och lyckades nu tillslut få tag på dom på en sida på internet, tror ni att jag blev glad eller? äntligen är dom mina.

  
åh, jag bara älskar dom!  

idag var jag hembjuden till johanna på middag, vilket var väldigt gott. tack så mycket gumman! efter maten åkte vi in till stan för att hämta upp zandra, sen vidare ner till stumholmen för att se när dom delade ut pengar i postkodmiljonärens grannyra.

många glada vinnare blev det.


Rickard Sjöberg


efteråt var vi sugna på att hitta på något, gymmet hade redan stängt & glassiären var stängd. men tillslut kom vi på den brillianta idén att vi skulle se bio. vi såg "En galen natt". ja herregud säger jag bara, jag vet inte när jag skrattade så mycket åt en film sist. så som ni förstår så var den verkligen sevärd. vill du skratta så se denna filmen säger jag bara! tack för en jättrevlig dag/kväll tjejer!

Kommentarer
Postat av: Malin

ja hoppas du e nöjd med din blogg? hehe.Ja dom skorna e fina,e de friis? Du såg möjligtvis inte alice i all yra? Hoppas allt e bra annars.Hoppas och längtar efter vår lilla tripp i maj :) Puss

2010-04-19 @ 00:48:12
URL: http://ihuvudetpamallan.blogg.se/
Postat av: mammie

Vilka snygga skor till en snygg tjej. Satt de på då du träffade Rickard? :) :)

Jag får nog gå på bio och kolla den filmen för jag skulle behöva skratta lite.

Kram :-)

2010-04-19 @ 07:52:04
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0