Ombytta roller!

Jag & min bästaste vän malin har känt varandra i snart 6 år, vilket jag är väldigt glad för eftersom du är en helt underbar vän! under våra år av vänskap har det hunnits med en hel del hårfärgningsbyten. ett tag var vi båda blonda.. (år 2005)



(År 2006, vänstra bilden nedan) tröttnade jag på det och färgade mitt hår mörkt, men malin behöll sitt ljusa hår ett bra tag till.

(År 2009 högra bilden) blev det helt ombytta roller då malin blev brunett och jag blev återigen blondin.







År 2010 gick jag tillbaka till att bli brunett ännu en gång, så nu är vi båda mörkhåriga.
Vänner för livet!



Kommentarer
Postat av: Malin

Va gullig du e :) herregud vilka gamla bilder.Vi skulle nästan gjort ett stort collage av alla bilder du har från alla år! Hur har du föresten gjort så där fint med bilderna där det står våra namn under? Puss

2010-04-19 @ 22:00:04
URL: http://ihuvudetpamallan.blogg.se/
Postat av: Annelie

Va söta ni är =) Vänner för livet det tror jag eller det är jag helt säker på att ni kommer att vara!! Kram kram

2010-04-19 @ 22:29:12
Postat av: mammie

Har varit så kul att vara delaktig i dessa byten av färg och längd.Många timmar har det blivit :) )

Jag tror med att ni kommer att vara vänner för livet.

Så fint du har det i din blogg.

Kolla in min!!!!!!

Jättenöjd!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-04-21 @ 14:47:25
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0