20:e april

Oj vad mycket man kan hinna med på en och samma dag! dagen började med tvättstugan några timmar på förmiddagen, gick hem efter det och diskade upp mitt enorma diskberg (som innehöll typ allt som finns i mina köksskåp haha) när jag va klar åkte jag in till stan och tränade en timme på gymmet. sen åkte jag hem för att storstäda (plocka undan, städa garderoben, damma, dammsuga, skura golven, vattna blommorna & städa toan)
Det har även hunnits med ett 2 timmars långt "planerings-samtal" med malin inför den tolfte maj. vi tänkte vi skulle ta en tripp någonstans eftersom vi fyller år den tionde maj båda två. först var vi sugna på göteborg, sen stockholm och tillslut malmö. så nu har vi bestämt oss för att en shopping-tur till malmö ska det bli, vilket ska bli så himla kul!
jag saknar min digitalkamera! den är ju sen ett tag tillbaka sönder och det är så drygt att ta bilder med mobilen hela tiden.. men jag hinner förhoppningsvis få ihop pengar till att köpa en ny innan utlandsresan iaf, och det är ju det viktigast hehe.

nej nu ska jag slänga på en film och bara slappa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja! längtar :) vi ska ha så kul :D jag måste me ha en kamera innan jag åker utomlands.super duper viktigt ju ! Puss på den bästa

2010-04-20 @ 22:41:32
URL: http://ihuvudetpamallan.blogg.se/
Postat av: mammie

Undrade varför du inte hört av dig till mig eftersom jag skickat sms till dig. Kom på det nu!!!!!! Jag skickade ju till din gamla telefon :-(

Du måste kolla in min nygamla fina blogg :-) världens bästa Sara har klurat och grejat. Jag är så nöööööööööööööööööööööööjd.

Vi hörs i morgon.

Sov så gott!

Kraaaaaaaaaaaaaaam



2010-04-20 @ 23:51:15
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Ååh vad duktig du är :D skura och allt!

Vad kul med shopping i malmö :)



Puss!

2010-04-27 @ 20:50:14
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0